Programy lojalnościowe. Czy Kowalskiemu się to opłaca?

W ramach promocji i skuszenia do siebie klientów, firmy handlowe i usługowe wprowadzają programy lojalnościowe, oferując dla członków różnorodne korzyści. Utrzymanie klienta przy sobie jest dobrą strategią, dlatego w marketach, na stacjach paliw, w restauracjach, a nawet w liniach lotniczych często mamy do czynienia ze zbieraniem punktów za zakupy i bonusami za ich nagromadzenie.  Chociaż wszystkie programy lojalnościowe są skonstruowane w różny sposób, można...


Karta Moja Biedronka - co możemy zyskać?

Bardzo długo klienci sklepów Biedronka musieli czekać na wprowadzenie w nich możliwości płacenia kartą. Kiedy jednak już to nastąpiło, sieć marketów zaskoczyła nas kolejnym udogodnieniem, jakim są karty stałego klienta Moja Biedronka. Warto zatem przyjrzeć się nieco bliżej temu programowi lojalnościowemu i uzyskać szczegółowe informacje na temat jego zasad. Czy posiadanie takiej karty jest opłacalne? Czy warto korzystać z karty Moja Biedronka? Jeśli należysz...


Co zyskasz i gdzie, dzięki kartom lojalnościowym?

Stali klienci byli cenieni przez handlowców od zawsze i nierzadko przejawiało się to zatrzymywaniem dla nich deficytowych towarów, a zawsze uśmiechem i zażyłością. Obecnie jest to mniej popularne i występuje jedynie w małych, zazwyczaj rodzinnych placówkach, jak więc handlowcy i usługodawcy dbają o wiernych klientów? Otóż mają dla nas karty klubowe i stałego klienta, programy lojalnościowe, czy punkty wymieniane na towar, czy inne korzyści. Pytanie brzmi, jak i...


Dyskonty z programami lojalnościowymi

Czy warto zbierać punkty lojalnościowe? Coraz więcej sklepów stacjonarnych oraz internetowych, a także stacje paliw oferują swoim klientom różnego rodzaju programy lojalnościowe. Najczęściej możemy spotkać się z pytaniem, czy zbieramy punkty. Niektórzy klienci negatywnie reagują na takie propozycje, ponieważ uważają, że jest to kolejny sposób na to, aby naciągnąć klienta na dodatkowe zakupy. Jak się jednak okazuje, program lojalnościowy jest dla klientów...


Wszystko, co chcesz wiedzieć o Clubcard

Program lojalnościowy ClubCard działa w Europie od 2009 roku. Od tego czasu, wydane zostało już ponad 13 milionów kard. Takie liczby z pewnością robią wrażenie. Tak naprawdę ta akcja lojalnościowa zmienia się w zależności od potrzeb klientów. Wszystkie oferty z całej Europy skrojone są na miarę potrzeb wszystkich klientów. Mogą oni zbierać punkty i wymieniać je na produkty lub bony. Marka Tesco postanowiła odświeżyć program, aby nadchodzące święta stały...